Amikor az áru találja meg a vevőt

2014-09-23 09:39:00 superadmin

hírkép

Elsőként Magyarországon vezeti be a 13 országban jelen lévő Deutsche Telekom új szolgáltatását, amivel forradalmasítja a marketinget és megújítja a vásárlói szokásokat – jelentették be Budapesten.



„Délután három és öt óra között gyakran üres az étterme/kávézója? Csábítsa be vendégeit egy vonzó kedvezménnyel éppen ebben az időszakban!”

„A szavatossági idő végéhez közeledő termékei vannak? Mondja el mindenkinek a közelben, hogy 30%-os kedvezménnyel adja őket!”

„Nem fér el az új kollekció az előző miatt? Végkiárusításról szóló ajánlatát küldje el azoknak is, akik csak átrohantak a plázán és nem vették észre a feliratot a kirakatban!”

„Vadonatúj terméke van és szeretné, ha a potenciális vásárlók tudnának róla? Mondja el nekik minél hamarabb a helyszínre szabott mobilmarketing-megoldás segítségével!”


Ilyen és ehhez hasonló konkrét példákkal illusztrálták a T-Systems International és magyarországi leányvállalata, az IT Services Hungary szakemberei a budapesti sajtótájékoztatón, melyek azok a gyakori kérdések, kihívások, amelyekre az új mobilmarketing rendszernek válaszolnia kell.

Az új szolgáltatás az Amerikában és Angliában már sikeres helyfüggő mobilmarketing. Azaz csak az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon a tulajdonosának, hogy ott akció van. Nem ömlesztik az emberre az információt, a reklámot, hanem mindenki maga dönti el, mikor és hol tart igényt rá. Ráadásul a program intelligens, folyamatosan tanul: ha valaki egy adott típusú információra többször nem tart igényt, később már nem zaklatják vele.

Bőthe Csaba, az IT Services Hungary (ITSH) ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, hogy nem az amerikai, vagy az angol rendszert vették át, hanem saját programot fejlesztettek ki a magyar szakemberek, mert minden egyes országban mások a körülmények és a feltételek. A program kidolgozása egy éve kezdődött, ezt követően a négy hónapig tartó tesztidőszak során ötvenezer ügyfél használta a rendszert.

Vigné Szalontai Katalin, a Magyar Telecom nagykereskedelmi igazgatója azt reméli, az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. Úgy tudjuk, a tárgyalások hamarosan megkezdődnek.

Az új informatikai rendszert, amit most vezet be Magyarországon az IT Services Hungary (ITSH) és a Magyar Telekom, több Amerikát megjárt magyar celeb már kipróbált a tengerentúlon. Fásy Ádám sem hagyta ki, amikor Amerikában járt: „Csak a legjobbakat mondhatom róla. New Yorkban egy divatüzlet előtt sétálva kaptam üzenetet a mobiltelefonomra. Arra hívta fel a figyelmemet, hogy a jó márkákat árusító boltban akció van. Kapva kaptam az alkalmon, bementem és vásároltam. Nem nekem kellett utánajárnom, az áru talált meg engem.”