Új arculat szeptemberben
[Kail] publikálva: 2018-07-23 18:33:00 | Nyomtatás
Szeptemberre kap új arculatot Magyarország. Ezt elsőként egy nemzetközi rendezvényen mutatják be, majd október közepén a szakma és a nagyközönség is megismerheti. Nem is akármilyen helyszínen: a Művészetek Palotájában prezentálja az MTÜ.
A hír a Magyar Turisztikai Ügynökség délelőtti rendezvényén hangzott el, dr. Guller Zoltán vezérigazgató köszöntőjében. A desztinációs délelőttök című programsorozat első részében az MTÜ vezetői ismertették a közelmúlt sikereit, köztük a Spice of Europe kampányét. Ennek célközönsége az Egyesült Államok. Amely a magyarországi beutazók országlistáján a 6. helyen szerepel és a második legtöbb turistát küldi Budapestre. Ez részben annak is köszönhető, hogy fővárosunkat már az Egyesült Államok három városával is közvetlen légijárat köti össze.
Az amerikai mellett a kínai piacban is hisznek a magyarországi turizmus irányítói, akik ősszel több változtatásra is készülnek: új alapokra helyezik a többi közt a study tourok szervezését. De erről picit később. A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia már tavaly megszületett, a kormány kijelölte az irányokat. A cél: 50 millió vendégéjszaka évente, újabb 90 ezer foglalkoztatott, a turizmus részaránya 10 helyett 16 százaléka legyen a GDP-nek. A munka dandárja azonban a szolgáltatókra vár: a jogszabályi környezetet biztosítja a kabinet, de a megvalósításról a szolgáltatóknak kell gondoskodniuk - mondta el Priczinger Péter, a szakmai szervezeteket tömörítő Magyar Turisztikai Szövetség elnöke.
Ami pedig a külpiacot illeti: azon ma már külképviselők helyett országspecialisták dolgoznak. Ezt Máté Kristóf értékesítésért felelős igazgatótól tudhattuk meg. Az MTÜ részt vett nemzetközi rendezvényeken, különösen sikeres volt az izraeli kiállítása. Hazánkban 2,6 éjszakát tölt el egy átlagos turista, míg az izraeli ennél többet: 3,2-t. Érdemes hát rájuk fókuszálni - mondta az igazgató.
Aki arról is beszámolt, hogy Dél-Koreában hatalmas volt az érdeklődés a V4 workshopon, és sikeres volt az ATM Dubai, vagyis a dubaji arab utazási piac című rendezvény is. A Magyar Turisztikai Ügynökség bevezeti a kiemelt partner intézményét. Ez azzal jár, hogy féláron mehet vásárokra, pályázhat a study tour alapra a minősített partner. A study tour alap brutto 20 millió forintot tartalmaz és szeptembertől lehet pályázni rá.
Galéria:
A kategória további hírei:
Egy magyar recepciós mesél
Életveszélyes a túrázás
3. Emeletes ülések a repülőkön
Ez (is) lehet a jövő
Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el
5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap
Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó
Két év tombolás után csak a férj
7. Nádas Tamás barátom emlékére
Lezuhant a műrepülő világbajnok
8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat
A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye
9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket
Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat
Szex kölcsönbe
1. Ezek voltak a legnagyobb szerelmek 2023-ban
Sztárjainkat is utolérte a szerelem
2. Tönkretette Marilyn Monroe ruháját Kardashian
Hiányzó gyémántok
3. A lelked mélyére ás le ez a személyiségteszt
Készen állsz?
4. 5 tuti tipp a boldogabb élethez
Így szabadulhatsz meg a negatív érzelmektől
5. Ez a legizgalmasabb csillagjegy
Elmondjuk, miért!
6. Ez a 3 csillagjegy őrjítően érzéki és szexi
Köztük vagy?
7. Jolie keményen megvádolta Pittet
„Történt családon belüli erőszak…”
8. Tovább dagad a Nagy Feró botrány!
Majka kiborult: Miért kell ilyen álszent sz.rnak lenni?
9. Nagy titokban házasodott össze a sztárpár
Nem akárhol buktak le
10. Öngyilkossággal kokettált az álomesküvő után
A királyi családban sem fenékig tejfel az élet
Szépség és kitartás